Novosti

SHARE Istria – marketinška kampanja

Da u marketingu treba uvijek razmišljati izvan okvira potvrđuje Turistička zajednica Istarske županije koja je osmislila marketinšku kampanju koja uključuje utjecajne blogere, turističke novinare, putopisce i opinion makere

Share Istria

Mnogi će se sjetiti kampanje koju je prije nekoliko godina pokrenula australska turistička zajednica kada su ponudili najbolji posao na svijetu – onaj čuvara plaže na koraljnom grebenu. Cijeli je turistički svijet tada govorio o Australiji, a u određenoj je mjeri sličan projekt ovoga proljeća pokrenula i Turistička zajednica Istarske županije.

ULAGANJE U MARKETING, NAJBOLJE ULAGANJE
Radi se o promocijskoj kampanji pod nazivom Share Istria: Apply and win 7 days of great adventure in Istria. Međunarodni poziv upućen je svim influencerima, opinion leaderima, blogerima, putopiscima i autorima na društvenim mrežama, a koji imaju više od 5000 fanova ili followera. Na natječaj koji je bio otvoren do 22. travnja prijavio se veliki broj bloggera, pisaca iz cijeloga svijeta, od cijele Europe, SAD-a, preko Kine, Brazila do Meksika a odabrani su oni s najvećim utjecajem na tržišta koja su istarskome turizmu važna (Njemačka, SAD, Mađarska, Italija, SAD, Finska, Nizozemska…). Ti će bloggeri u pratnji svoga prijatelja koji također mora biti prisutan na društvenim mrežama boraviti tjedan dana u Istri u periodu od 16. svibnja do 31. srpnja, tijekom kojih će u organizaciji TZ Istarske županije posjetiti ono najbolje što Istra nudi, od zabave, aktivnosti, gastronomije do vina, a o čemu su obavezni objaviti barem dva posta dnevno. Onaj tim koji to najbolje odradi ulazi u konkurenciju za osvajanje 10.000 eura, a svaki tjedan u Istri borave tri tima istovremeno. Najbolji tim se odabire po kriteriju: koliki je ukupni broj postova objavljen, koliki je njihov reach te kvaliteta objavljenih sadržaja.

U Istri tako borave nizozemska bloggerica Marijke van de Staak, Austrijanac Franz Roitke, mađarski blogger o hranu i vinu Andras Jokuti, Nizozemka Laura Coolen inače bloggerica o putovanjima, finski blogger Ikka Siron, Rocky Casale, Jonathan Howe i Emily Luxton iz Velike Britanije, ali i mnogi drugi iz cijeloga svijeta.

– Inicijativa Turističke zajednice Istarske županije je drugačija, vrlo atraktivna i inovativna i na ovaj će način doprinijeti promociji Istre i Hrvatske, njenih ljepota i doživljaja s Poluotoka. Ovaj natječaj predstavlja dodatni iskorak u promociji Istre kao atraktivnog turističkog odredišta cjelogodišnjeg turizma, no istovremeno je to i nastavak snažne promocije tijekom posljednje tri godine u kojima je Istra uložila značajan trud i napor u PR aktivnostima, navodi direktor TZ Istarske županije Denis Ivošević.

U tom je periodu Turistička zajednica Istarske županije organizirala studijska putovanja za brojne strane novinare specijalizirane za razne segmente turizma – od kulture preko festivala i velikih manifestacija, enogastronomije pa sve do cikloturizma i trekkinga i to iz ciljanih tržišta poput njemačkog, nizozemskog, američkog, talijanskog, austrijskog, španjolskog, britanskog i francuskog. To je rezultiralo brojnim reportažama u svjetskim medijima uglednih turističkih novinara koji su u organizaciji TZ-a boravili u Istri pa i uvrštenjima u brojne eminentne svjetske turističke vodiče.

Istra je na ovaj način stekla nemjerljivu reputaciju u smislu izbora, odnosno dodijeljenih priznanja i nagrada najutjecajnijih medija diljem svijeta. Medijska vrijednost objavljenih članaka na godišnjoj razini premašuje iznos od 150 milijuna kuna. Među deset najboljih destinacija na svijetu Istru su među ostalim uvrstili National Geographic Traveler, CNN, USA Today, Huffington Post, Fodor’s, Reader’s Digest, Wine Enthusiast te mnogi drugi. www.shareistria.com

Tagovi: , , , , , , , , , , , ,

Povezani članci