Novosti

Rezultati istraživanja – kako koristimo digitalni marketing u turizmu

Pred početak glavne turističke sezone u suradnji s tvrtkom Equestris proveli smo istraživanje na temu kako i u kojoj mjeri hrvatski turistički objekti koriste kanale digitalnog marketinga – analizu rezultata preuzmite na linku niže!

equestris shutterstock_459052285

Digitalni marketing postao je vodeći način oglašavanja; u turizmu je otvorio brojne mogućnosti dopiranja do novih gostiju i cjenovno prihvatljivo probijanje na čitava nova tržišta.

Kroz anketu zanimalo nas je kako hrvatski turistički objekti koriste digitalni marketing i kakve potencijale vide u budućnosti. Pogledajte koji su generalni hrvatski prosjeci, te usporedite vlastite marketinške aktivnosti s kolegama iz struke. Nadamo se da će Vam podaci biti korisni u poslovanju.

Ispunite podatke u nastavku i preuzmite rezultate istraživanja!

Vaše ime i prezime (obvezno)

Vaš email (obvezno)

Tagovi: , , , ,

Povezani članci