Događaji

Weekend Media Festival & turizam

U prostorima stare Tvornice duhana, pod pokroviteljstvom Adris grupe, danas počinje odličan program WMF-a i traje do 27. rujna, a dio je posvećen turizmu

Svake godine kraj rujna rezerviran je za vikend u Rovinju, a za sve one koji dolaze iz turističke branše dobra je vijest kako je u predstojećem izdanju Festivala naglasak stavljen na nekoliko radionica i panela koji će biti posvećeni upravo turizmu.

Organizatori su tako najavili panel intrigantnog imena Mediteran kakav (ne) bi trebao biti. Turističku ponudu jako puno hvalimo, ali često i kritiziramo, no potrebno je postaviti i neka pitanja. Znamo li zaista u kakvom je stanju turistička ponuda regije i Hrvatske? Koji su ključni problemi u odnosu na konkurente? Znamo li inovirati, koristimo li moderne tehnologije i upravljamo li turizmom na kreativan način? Zašto više nema turističkih startupa? Koja je uloga marketinga? Odgovore na sva ova pitanja i više dati će sudionici panela.

Elizabeth Lane Lawley, profesorica sa Rochester Institute of Tehnology (School of Interactive Games & Media), dolazi iz SAD i održati će radionicu o gamingu i turizmu. Na spomen igrica i igranja, većina pomisli na online igre, no današnja tehnologija omogućila je industriji gaminga da se razvije i u drugim smjerovima. Konkretno, gaming dobiva sve značajnije mjesto u marketinškim strategijama. Time koliko gaming može doprinijeti turizmu te kako ga koristiti u reklamnoj industriji pozabavit će ova radionica.

U radionici pod nazivom Destination Dashboard, Thomas Mathar će se baviti time kako destinacije raspolažu ograničenim podacima zasnovanim na paušalnim opservacijama i mystery shopping analizama, čime se propušta mogućnost pružanja vrhunskog doživljaja u destinaciji. Potrebno je bolje razumjeti vlastite goste! Korištenjem digitalnih tehnoloških rješenja, poput Destination Dashboard, nalazi takvih istraživanja postaju od velike vrijednosti za destinacijske menadžment organizacije, hotele, muzeje i ostale dionike turizma. Što je sve moguće istraživati i na koji način turističke destinacije mogu od toga profitirati i istodobno podizati razinu zadovoljstva gostiju te koje su relevantne koristi Destination Dashboard sustava i kako on izgleda na konkretnom primjeru, otkriva upravo ova radionica.

Svi koji se bave turizmom znaju koliko je važno pričanje priča, a upravo će o tome Tina Lee Odinsky-Zec sa Zagrebačke škole ekonomije i managementa govoriti na svojoj radionici.

Osim turizma, ključne teme konferencijskog dijela programa su trendovi koji su i u svijetu novost, a u regiji su jedva poznati. Ključni govornici su ljudi koji osvajaju sasvim nova područja poslovanja i nerijetko vode bitke protiv snažnih sila državne regulacije i monopola. Najjače ime predstojećeg izdanja festivala je tako Anthony le Roux, generalni direktor Ubera za istočnu Europu, najbrže rastuće startup kompanije na svijetu.

Uz Le Rouxa, program festivala donosi druge podjednako intrigantne sudionike, među kojima su Brian Morrissey, glavni urednik Digidaya, Ana Anđelić i Piero Polli iz agencije Havas te bankarski konzultant i digitalni stručnjak Mark Dek. Gosti festivala bit će i članovi slovenske skupine Laibach koja se upravo vratila s turneje po Sjevernoj Koreji, kao i bivši svjetski rekorder na 110 metara s preponama Colin Jackson, danas globalni direktor humanitarne utrke Wings for Life.

Puno više o vikendu, kao i mogućnost prijave na 2015.weekendmediafestival.com

Tagovi: , , , , , , , , , , , , ,

Povezani članci