Novosti

Splitskim dizajnerima svjetska nagrada za vizualni identitet Aminess Hotels & Campistes

Prošlog tjedna proglašeni su dobitnici jedne od najvažnijih svjetskih nagrada za dizajn, International Design Award (IDA). U kategoriji grafičkog dizajna, splitski dizajneri Igor Carli i Goran Šoša iz agencije za kreativne komunikacije CARLI+SOSA osvojili su treću nagradu za rebrending Aminess Hotels & Campsites (Laguna Novigrad)

IDA 1

International Design Award je međunarodna nagrada koju su 2007. godine pokrenuli svjetski dizajneri kako bi podržali napredne načine razmišljanja te ukazali na nedostatak općeprihvaćenosti održivog i multidisciplinarnog dizajna. Dodjeljuje se u pet kategorija s ciljem priznavanja i promoviranja dokazanih dizajnera i nadolazećih nada iz područja arhitekture, interijera, te grafičkog, modnog i produkt dizajna.

IDA 6

Igor Carli i Goran Šoša brončanu statuu IDA dobili su za grafički dizajn, u podkategoriji “Stationary” za izvedbeno rješenje poslovne dokumentacije Aminess Hotels & Campsites, u konkurenciji više od tisuću radova iz 52 zemlje svijeta, dok im je za cjelokupan brending korporativnog identiteta dodijeljena posebna nagrada „Honorable Mention 2017“.

– Ovo nam je veliki poticaj i potvrda koja je došla u pravom trenutku. Hrvatsko tržište je malo i često se susrećemo s klijentima kojima je teško objasniti važnost i percipirati količinu posla koji stoji iza kvalitetnog brendinga. Već gotovo deset godina smo fokusirani na sveobuhvatni pristup i detaljnu analizu svih aspekata brenda i njegove okoline koja može, kao i u ovom projektu, potrajati mjesecima. Dizajn je samo dio procesa brendinga, a ne njegova osnova. Novi vizualni identitet Aminess Hotels & Campsites je implementiran prošle godine i gosti su ga odlično prihvatili, ali doista smo sretni što je konačan rezultat cijenjen i u međunarodnim, stručnim krugovima, rekao nam je Goran Šoša.

IDA 3

– Iskustveni doživljaj koji pružamo, Igor Carli i Goran Šoša oblikovali su u korporativni identitet koji u potpunosti komunicira našu najveću snagu a to je definitivno privrženost naših djelatnika gostima i posvećenost njihovom što ugodnijem boravku u našim objektima u Istri i Dalmaciji. Ljubaznost je vrijednost koja se uglavnom podrazumijeva u našem poslu no mi smo napravili korak više i brendirali ljubaznost, odnosno prijateljsko okruženje u kojem naši gosti borave. Međunarodno priznanje tima vrhunskih svjetskih stručnjaka velika je potvrda našem zajedničkom projektu Aminess Hotels & Campsites – zaključila je predsjednica uprave Lagune Novigrad d.d. Zrinka Bokulić.

Tagovi: , , , , , ,

Povezani članci