Događaji

Prvi Mystery shopping dan u Splitu

Prvi se puta Mystery shopping dan seli u Dalmaciju, točnije u Split gdje će biti riječi o kvaliteti usluge te njezinu unapređenju

Mystery shoppers

Već nekoliko godina za redom Heraklea uspješno organizira dan posvećen kvaliteti usluge te posebnu pažnju posvećuje unapređenju iste u različitim sektorima poslovanja. 
Ove godine organiziramo PRVI PUTA u Splitu 26.03.2015. u hotelu Radisson Blu, a pod temom Kvaliteta usluge u turizmu.
Bilo bi nam zadovoljstvo ugostiti Vas na ovom događaju i da dodatno uveličate ovaj važan događaj za hrvatski turizam i kvalitetu usluge.

Događaj se održava pod pokroviteljstvom Predsjednice republike Hrvatske, Kolinde Grabar Kitarović, a s partnerom Turističkom zajednicom Splitsko-dalmatinske županije i Turističkom zajednicom grada Splita.
Program je vrlo bogat, a jedna od vrlo interesantnih tema za sve sudionike, ali posebno za predsjednike turističkih zajednica (gradonačelnike i načelnike) bit će – Sigurnost gosta u destinaciji u vrijeme turističke sezone.
Premijerno će se prezentirati rezultati istraživanja Tajni gost (mjerenje kvalitete usluge u turizmu) provedenog u sezoni 2014. godine.

Zanimljivi i stručni predavači govorit će o trendovima vezanim uz unapređenje poslovanja i kvalitete odnosa s gostima. 
Konferencija ima za cilj dati sudionicima razne primjere uspješnih metoda za unapređenje poslovanja i dosezanja visoke razine kvalitete usluge koje zahtjeva današnji gost.
Susret je namijenjen svima koji žele naučiti kako mogu postići zavidne rezultate, a pritom doprinijeti općem rastu kvalitete usluge u Hrvatskoj.

Nije važno biti bolji od drugih, važno je biti kvalitetniji!

ULAZ je besplatan, no zbog ograničenog broja sudionika koje dvorana može primiti, svoje mjesto OBAVEZNO osigurajte OVDJE.

PROGRAM Mystery Shopping dana

10:00 – 10:30 Registracija i kava
Pozdravni govor iz Heraklee, TZ SDŽ, TZ grada Splita

10:30 – 10:45 ISTRAŽIVANJE Kvaliteta usluge na Jadranu – Tajni gost 2014, Željka Bakmaz, Heraklea

10:45 – 11:05 Kako saznati što naši klijenti žele i očekuju? Agan Begić, Promocija plus d.o.o., direktor

11:05 – 11:25 Tajanstveni gost u Središnjoj Dalmaciji – Srcu Jadrana – Joško Stella, TZ Splitsko- dalmatinske županije, direktor

11:25 – 11:40 Tajanstveni gost u Baškoj Vodi – Ante Jurišić , TZ Baška Voda, direktor

11:40 – 12:20 SPEEDDATING (NE ZABORAVITE PONIJETI VIZIT KARTE!!!)

12:20 – 13:15 SNACK pauza

13:15 – 13:30 Projekt Turističke kartice Rijeka i Opatija – Dominik Damiš, TZ grada Rijeke, voditelj marketinga

13:30 – 13:45 CASE STUDY – Kvaliteta usluge u hotelskom smještaju i kako je unaprijediti – Joze Tomaš, hotel Park, direktor

13:45 – 14:15 Kvaliteta turističke destinacije+ kvalitetna usluga poslovnih subjekata u turizmu = zadovoljan gost/posjetitelj, prof. dr. sc. Lidija Petrić i doc. dr. sc. Smiljana Pivčević Ekonomski fakultet Split

14:15 – 14:35 Sigurnost u destinaciji u turističkoj sezoni – Kako smo regulirali buku i uveli turistički bonton u destinaciju, Ante Dabo, gradonačelnik Grada Novalje

14:35 – 14:50 CASE STUDY – Trendovi i noviteti u hotelskom smještaju i suradnja hotela sa TZ-ma i turističkim agencijama, Krunoslav Šošić, Bluesun Hotels & Resorts, izvršni direktor Hotela Tučepi

14:50 ZAKLJUČCI, ZATVARANJE KONFERENCIJE

Tagovi: , , , , ,

Povezani članci