Događaji

Postanite ikone turizma vol. 5

Pod tradicionalnim sloganom u Zagrebu se 19. i 20.III održava odlična konferencija o marketingu u turizmu gdje gostuju brojni svjetski autoriteti

Become the icon

Peti Travel Zoom obećava obrazovni program koji će se održati tijekom dva dana na velikoj Travel Zoom pozornici u Sheraton Hotelu u Zagrebu. Govornici će sa sudionicima podijeliti svoje dugogodišnje iskustvo – hotelijeri će ispričati priče o uspjehu, kreativni gurui će predstaviti najnovije out-of-the-box turističke kampanje, marketinški stručnjaci će pokazati pravilnu uporabu najnovijih marketinških alata, najpopularnije destinacije otkriti sjajne marketinške strategije, a sudionici će se moći umrežavati na svakom koraku.

Kao predavači na temu digitalnog marketinga su najavljeni Maria Lence, direktor prodaje Sojern, Velika Britanij,a koja će govoriti o tome kako nije sve samo stvar klika već kako koristiti izvedbu u svrhu povećanje prodaje. Eric Dore, direktor Turističke ajednice Azurne obale koji će govoriti o tome kako svake godine uspiju privući 11 milijuna posjetitelja iz više od 100 zemalja. Matthew Baker, osnivač I&I Travel Media iz Velike Britanije predstaviti će kako dobar sadržaj može povećati digitalni potencijal vašeg brenda i priskrbiti pravu publiku.

O content marketingu na petom Travel Zoomu će govoriti Damjan Obal, UX Crafter će govoriti o tome koliko je dobra priča važna u marketingu.
Jason Clampet, suosnivač Skift, New York će podijeliti svoja iskustva i savjete o tome kako jedna od najboljih turističkih web stranica prenosi priču i emociju. Andrej Pompe i Mateja Gruden, BrandBusinessSchool, će govoriti o pričama koje pozvezuju ljude.

Na temu iskustvenog marketinga sudionicima će se obratiti Kevin Jackson, potpredsjednik EMEA grupe iz Velike Britanije i to s temom o tome kako premostiti jaz između novog iskustva i svakodnevnog iskustva i kako ne dopustiti da se vaš event utopi u masi sličnih.

Biti će govora i o turističkim kampanjama pa će tako Joško Jureškin i Leo Burnett predstaviti kampanju za Dinaride, a Igor Mladinović iz agencije Imago kako do ciljanih gostiju bez pomoći tradicionalnih medija.

Interaktivne radionice:
Društvene mreže: Appssolut, Slovenia
Story mining: Edgar, Slovenia
Razvoj inovativnih turističkih proizvoda: BrandBusinessSchool, Slovenia
Kompletni marketing mix: Leopold Marketing, UK

Preliminirani program konferencije pogledajte ovdje. Registrirajte se!

Više na www.travel-zoom.si ili info@travel-zoom.si

Tagovi: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Povezani članci