Nekategorizirano

Odlični turistički rezultati

U prvih osam mjeseci ostvareno 14,8 milijuna dolazaka što je porast od 14 posto, te 85 milijuna noćenja, što je ukupan porast od čak 13 posto. Naši najbrojniji gosti su Nijemci, najveći promet ostvaren je u Istri, a top destinacija Rovinj

eVisitor

Ovogodišnja rekordna godina nastavlja se i u posezoni. Rezultate za prvih osam mjeseci predstavili su ministar turizma Gari Cappelli i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, a najavljene su i smjernice daljeg razvoja turizma te aktivnosti HTZ-a

Prema podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru (sustav eCrew), tijekom mjeseca kolovoza u Hrvatskoj je ostvareno 4.4 milijuna dolazaka (+6 posto) i 31.8 milijuna noćenja (+6 posto), dok je od siječnja do kolovoza ostvareno 14.8 milijuna dolazaka (+14 posto) i 85 milijuna noćenja (+13 posto).

Cappelli_Stanicic (2)Rezultate su predstavili ministar turizma Gari Cappelli i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić

Rekordan kolovoz
Od ukupnog broja dolazaka i noćenja u kolovozu, strani turisti su ostvarili 4.1 milijun dolazaka (+6 posto) i 28.2 milijuna noćenja (+6 posto), a poraste bilježe i domaći turisti s rastom od 1.4 posto u dolascima i 8 posto u noćenjima. Tako je u kolovozu najviše noćenja ostvareno u Istri (8.6 milijuna noćenja), Kvarneru (6.1 milijuna noćenja) te u Splitsko-dalmatinskoj županiji (6 milijuna noćenja).

Slijede Zadarska županija s 4.7 milijuna noćenja, Šibensko-kninska s 2.4 milijuna noćenja, Dubrovačko-neretvanska s 2.2 milijuna noćenja, Ličko-senjska s 1.5 milijuna noćenja te Zagreb sa 250 tisuća noćenja.

Na kontinentu je u kolovozu, ne računajući grad Zagreb, ukupno ostvareno 316 tisuća noćenja (rast od 12 posto), a najviše je noćenja ostvareno u Karlovačkoj (150 tisuća noćenja), Krapinsko-zagorskoj (43 tisuće noćenja) i Međimurskoj županiji (24 tisuće noćenja). Gledajući po destinacijama, najviše je noćenja u kolovozu ostvareno u Rovinju, Medulinu, Poreču, Dubrovniku, Umagu i Crikvenici.

Tijekom kolovoza najviše noćenja su ostvarili turisti iz Njemačke (6.8 milijuna noćenja), Slovenije (3 milijuna noćenja), Italije (2.8 milijuna noćenja), Poljske (2.2 milijuna noćenja) i Austrije (2 milijuna noćenja). Od ukupnog broja noćenja najviše ih je ostvareno u objektima u domaćinstvu (13 milijuna noćenja), kampovima (6.2 milijuna noćenja) te hotelima (5 milijuna noćenja), dok je u nautičkom charteru ostvareno više od 720 tisuća noćenja (+13 posto).

Na razini godine 85 milijuna realiziranih noćenja
Promatrajući pak period od siječnja do kolovoza, strani turisti su ostvarili 13.3 milijuna dolazaka (+14 posto) i 75.3 milijuna noćenja (+13 posto), a poraste bilježe i domaći turisti s rastom od 9 posto u dolascima i 13 posto u noćenjima.

U periodu od siječnja do kolovoza najviše je noćenja ostvareno u Istri (23.4 milijuna noćenja), Kvarneru (15.8 milijuna noćenja) i Splitsko-dalmatinskoj županiji (15.7 milijuna noćenja). Slijede Zadarska županija sa 11.6 milijuna noćenja, Dubrovačko-neretvanska županija s 6.7 milijuna noćenja, Šibensko-kninska sa 6 milijuna noćenja, Ličko-senjska županija s 2.8 milijuna noćenja te Zagreb s 1.5 milijuna noćenja.

Na kontinentu je ostvareno 1.4 milijuna noćenja (+18 posto), a najviše noćenja je ostvareno u Karlovačkoj županiji (470 tisuća noćenja), Krapinsko-zagorskoj županiji (221 tisuća noćenja) te u Osječko-baranjskoj županiji (118 tisuća noćenja).

Tijekom prvih osam mjeseci najviše noćenja su ostvarili turisti iz Njemačke (16.6 milijuna noćenja), Slovenije (8.9 milijuna noćenja), Austrije (6.2 milijuna noćenja), Poljske (5.6 milijuna noćenja) i Italije (4.7 milijuna noćenja), a top 10 destinacija po noćenjima su Rovinj, Dubrovnik, Poreč, Medulin, Umag, Split, Mali Lošinj, Crikvenica, Pula i Novalja. Od ukupnog broja noćenja najviše ih je ostvareno u objektima u domaćinstvu (31 milijun noćenja), hotelima (19 milijuna noćenja) te kampovima (16.3 milijuna noćenja), dok je u nautičkom charteru ostvareno 2.4 milijuna noćenja (+16 posto).

Aktivnosti HTZ-a
Ovom su prilokom predstavljane aktivnosti HTZ-a vezano za strateške projekte, aktualne kampanje i sajamske nastupe. Javni poziv za Udruženo oglašavanje je otvoren do 15. rujna, novost je što će praćenje realizacije i isplata vršiti Turističke zajednica županija.

Kao strateški projekti definirani su suradnja s avioprijevoznicima i organizatorima putovanja što je do sada bio dio udruženog oglašavanja. Cilj je toga produženja pred i posezone te pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne destinacije u pred i posezoni.

Predstavljene su i kampanje koje su u tijeku na emitivnim tržištima, te predstojeće sajamske prezentacije na kojim HTZ nastupa sa štandom (TTG Incontri 12.-14.10., WTM London 6.-8.11., IBTM Barcelona 28.-30.11, Salon nautique 2.-10.12.)

Tagovi: , , , , , ,

Povezani članci