Novosti

Odabrane međunarodne marketinške i PR agencije za suradnju u 2018. godini

Vrijednost nabave na 13 tržišta iznosi 30,5 milijuna kuna, za što je odabrano pet marketinških agencija, dok je za PR agencije na raspolaganju 7,5 milijuna kuna a odabrane su dvije

05-edukacije-HTZ

U Glavnom uredu HTZ-a održana je 31. sjednica Turističkog vijeća HTZ-a na kojoj su članovi vijeća usvojili prijedlog Odluke o odabiru marketinških agencija za suradnju u 2018. godini te prijedlog Odluke o odabiru međunarodnih PR agencija za suradnju u 2018. godini.

Natječaji su bili otvoreni od 17. do 30. studenoga 2017. godine. Turističko vijeće jednoglasno je usvojilo prijedlog odluke Povjerenstva za odabir marketinških agencija, koje za cilj imaju izradu strategije oglašavanja i provođenje ključnih marketinških kampanja te prijedlog odluke Povjerenstva za odabir međunarodnih PR agencija, koje za cilj imaju izradu i implementaciju PR strategije, kao i provođenje ključnih međunarodnih PR aktivnosti na području odnosa s medijima te na društvenim mrežama.

Procijenjena vrijednost nabave za marketinške agencije na 13 tržišta iznosi 30.560.000,00 kuna, a od marketinških agencija odabrane su: MediaCom za tržišta Švicarske, Poljske, Francuske, Mađarske i Norveške; Real grupa za tržišta Njemačke, Austrije, Rusije i Švedske; Aviareps za tržišta Belgije i Nizozemske; Mediaplus za tržište Velike Britanije te agencija Vailati&Savarro za tržište Italije.

PR aktivnosti provoditi će se na 11 ključnih tržišta, a procijenjena vrijednost nabave za PR agencije iznosi 7.500.000,00 kuna.Od PR agencija odabrane su: Media Consulta Internaional Holding AG za kategoriju natječaja – „Odnosi s medijima“ te Hills Balfour Group za kategoriju natječaja – „Društvene mreže i digitalna komunikacija“. Tržište Nizozemske i Italije, prema sugestijama direktora predstavništva HTZ-a, samostalno će na svom području provoditi PR aktivnosti.

„Od odabranih međunarodnih agencija za odnose s medijima i komunikaciju na društvenim mrežama očekujemo snažnu podršku na nama najvažnijim emitivnim tržištima. Njihova reputacija, međunarodni doseg i iskustvo pomoći će u postizanju naših strateških ciljeva. Od marketinških agencija tražimo kvalitetnu strategiju oglašavanja, kao i provođenje ključnih marketinških aktivnosti. Potrebna je dobra suradnja među odabranim agencijama, njihovo djelovanje treba biti usklađeno i koordinirano jer je kvalitetna integrirana komunikacija nužna za jačanje hrvatskog turističkog brenda u svijetu“, izjavio je direktor Staničić, dodavši kako od odabranih agencija također očekuje intenzivnu suradnju s uredima predstavništva na tržištima na kojima djeluju.

Članovi Turističkog vijeća na sjednici usvojili i novi Pravilnik o nabavi Hrvatske turističke zajednice, a predstavljena im je i informacija o tijeku sezone i stanju na tržištima, odnosno informacija o postignutim rezultatima turističkog prometa u siječnju tijekom kojeg su ostvareni porasti u dolascima od 20 posto te u noćenjima od 17 posto. Pozitivni trendovi se nastavljaju i u veljači tijekom koje su ostvareni porasti od 9 posto u dolascima i noćenjima, gdje je najviše noćenja ostvareno s tržišta BiH, Slovenije i Austrije.

Direktor Staničić dodatno je naglasio kako od međunarodnih partnera očekuje snažan doprinos u zadržavanju pozitivnih trendova. „Iznimno mi je drago što se pozitivni rezultati turističkog prometa nastavljaju i na početku 2018. godine u kojoj bilježimo dvoznamenkasti rast broja noćenja. Vjerujem da će to biti dobar poticaj svima u turizmu za nastavak i što kvalitetniju pripremu za ostatak godine. Uz planirane aktivnosti Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma usmjerene prema povećanju kvalitete ponude, prometne povezanosti, jačanju prepoznatljivosti i vidljivosti na brojnim svjetskim tržištima, siguran sam kako će hrvatski turizam i u ovoj godini napraviti pozitivan iskorak“, zaključio je direktor Staničić.

Tagovi: , , , , , , , ,

Povezani članci