Novosti

Odabran novi koncept nastupa Hrvatske turističke zajednice na sajmovima

Na natječaj je pristiglo devet radova, te su odabrana tri najbolja rješenja, a u realizaciju ide koncept pod nazivom „Povezivanje raznolikost i otvorenost“, tima Grupa + Arhikultura koji će se koristiti na sajmovima slijedećih nekoliko godina

HTZ novi stand 2Novo rješenje štanda Hrvatske rad je tima Grupa + Arhitektura, a u suradnji s HTZ-om ono će se doraditi te koristiti od 2018. godine

Na natječaj Hrvatske turističke zajednice pod temom: Rekonceptualizacija nastupa RH na europskim turističkim sajmovima, pristiglo je ukupno devet radova. Pet radova dostavila su četiri pozvana tima (Grupa + Arhikultura, Rjav, Filburg i Osko+Deichmann te Regular Company). Tim Filburg i Osko+Deichman dostavio je dva rada, a tim Market kolektiv odustao je od sudjelovanja u natječaju, navodi na svoj stranici Hrvatsko dizajnersko društvo.

Posebno Povjerenstvo Ministarstva turizma, Hrvatske turističke zajednice i člana Turističkog vijeća je, uzevši u obzir funkcionalnost, procijenjene troškove izrade, dosadašnje iskustvo i multifunkcionalnost, donijelo konačnu odluku te je rad „Povezivanje raznolikost i otvorenost“, tima Grupa + Arhikultura (Tihana Taraba, Filip Despot, Christian Rendulić), odabran za realizaciju. Hrvatska turistička zajednica će u suradnji s odabranim timom doraditi predloženo rješenje koje će se koristiti na sajamskim nastupima slijedećih nekoliko godina, uz mogućnost dorada i izmjena koncepta, no uz zadržavanje ključnih elemenata štanda.

U uži su krug ušli i Retail Solutions/Accessus d.o.o. (Roko Bahat, Tin Koprivc, Dora Biočić, Marko Balaša, Karolina Borković, Matej Goreta, Vilim Redza) s radom „Sinergija elemenata motivacije putem osjetila“ te Studio.HR (Bojana Bota, Kora Demel Zadro, Hrvoje Končar) s radom „Hrvatska osobno“. Nagrađeni radovi dobro rješavaju organizacijski i funkcionalni (radni) prostor, nude dosljedno razrađena, prozračna izlagačka rješenja, a njihove specifične razlikovne kvalitete proizlaze iz načina komunikacije sadržaja posjetiteljima. Zajednička im je dobra organizacija prostora, sistematičnost, prostorna otvorenost štanda i komunikacijski atraktori u gornjoj zoni štanda.

Ocjenjivački sud Natječaja za rekonceptualizaciju nastupa HTZ-a na europskim turističkim sajmovima u sastavu: Ivana Borovnjak, Damjan Geber, Đive Kovačević, Zinka Kvakić, Silvije Novak, Mirjana Resner i Koraljka Vlajo, dodijelio je tri jednakovrijedne nagrade timovima: Retail Solutions, Studio.HR i Grupa + Arhikultura u iznosu od 35.000 kuna s obzirom na ocjenu da se radilo o tri jednakovrijedna rješenja koja u najvećoj mjeri odgovaraju propisanim zahtjevima.

 

Tagovi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Povezani članci