Novosti

Novo organizacijsko ustrojstvo Hrvatske turističke zajednice

Na sjednici Turističkog vijeća usvojen je novi Pravilnik o organizacijskom ustrojstvu Glavnog ureda HTZ-a i sistematizaciji radnih mjesta, a poseban fokus stavljen je na kongresni turizam i suradnju s međunarodnim turističkim organizacijama

05-edukacije-HTZ

Cilj reorganizacije HTZ-a je veća efikasnost, proaktivnost te u konačnici konkurentnost, a osnovne promjene koje donosi nova sistematizacija je utemeljenje pet sektora, umjesto dosadašnjih sedam.

– Novom sistematizacijom odlučili smo objediniti nekoliko organizacijskih jedinica u jedan sektor. Tako smo sektore za oglašavanje, za brand „Hrvatska“ te sektor za istraživanje tržišta i strateško planiranje spojili u jedan koji će se zvati sektor za strateške komunikacije. Navedeni će sektor također obuhvaćati PR i marketinške aktivnosti jer smatramo da je riječ o usko vezanim djelatnostima kojima je nužna bolja koordiniranost, tješnja zajednička suradnja i sinergija. Novost je i vraćanje posebnog Kongresnog odjela unutar HTZ-a koji će se još fokusiranije baviti daljnjim razvojem i promocijom ovog važnog segmenta ponude koji značajno utječe na cjelogodišnje poslovanje u turizmu – zaključio je direktor Staničić.

Novost je i utemeljenje sektora za međunarodne poslove i mrežu predstavništava koji će doprinijeti još boljoj koordinaciji mreže predstavništva, ali i jačoj zastupljenosti te boljoj suradnji Hrvatske turističke zajednice sa svjetskim turističkim organizacijama.

Nastavak pozitivnih trendova

– Nakon izuzetno uspješne turističke 2017. godine, u 2018. godinu ulazimo s istim ciljem, odnosno s ciljem daljnjeg pozicioniranja Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije te poticanju rasta kvalitete i razvoja hrvatskog turizma. Pozitivni trendovi u turističkom prometu nastavili su se i u siječnju koji bilježi dvoznamenkasti rast. Uz veliki broj novih investicija te aktivnosti Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice usmjerenim prema razvoju posebnih oblika turizma, boljoj zračnoj povezanosti, vjerujem da je pred nama još jedna uspješna turistička godina u kojoj očekujemo rast od oko 5 posto –  izjavio je ministar Cappelli.

– U tijeku je period intenzivnih nastupa i predstavljanja hrvatske turističke ponude na najvažnijim svjetskim turističkim sajmovima. Tijekom siječnja smo predstavili Hrvatsku na desetak vrlo važnih sajmova kao što su Ferinemesse u Beču, Vakantiebeurst u Utrechtu, BOOT u Düsseldorfu, CMT u Stuttgartu i FITUR u Madridu. Uskoro ćemo ponudu predstaviti na sajmu FREE u Münchenu, MITT u Moskvi te u ožujku na sajmu u Berlinu gdje ćemo po prvi put nastupati s novim dizajnom štanda – rekao je direktor Staničić.

Tagovi: , , , , , , , , , , , , , ,

Povezani članci