Događaji

Najave s britanskog tržišta

U Londonu je u tijeku turistički sajam World Travel Market (WTM), čime je i službeno započela promidžba hrvatske turističke ponude na sajmovima za sljedeću turističku godinu. Riječ je o jednoj od najvažnijih svjetskih turističkih burzi, koja se ove godine održava od 5. do 7. studenoga, a predstavlja se 185 svjetskih destinacijas više od 5.000 izlagača

WTM_2018_London

 

Ministar Cappelli se već tijekom prvog dana sajma susreo s nekoliko važnih partnera, predstavnicima Jet2coma i Eurowingsa te će sastanke održati i sa predstavnicima kompanija kao što su Ryanair, TUI, Thomas Cook i Saga  s kojima će proanalizirati dosadašnju suradnju i rezultate te razmotriti mogućnosti unaprjeđenja iste s ciljem postizanja još boljih rezultata s ovog, za Hrvatsku, vrlo potentnog tržišta.

Tržište Velike Britanije je za nas, uz tržište SAD-a i Kine, jedno od najperspektivnijih i najvažnijih tržišta s kojim intenzivno radimo na razvoju suradnje i snažnijem avio povezivanju. Cappelli je najavio kako će se s ciljem povećanja turističkog prometa izvan ljetnih mjeseci, uložiti dodatnih 15 milijuna kuna u postojeći avioprogram koji je već ove godine rezultirao odličnim rezultatom, povećanjem broja avio linija, pruduženjem rasporeda letenja i većim brojem rotacija. S obzirom da gosti s tržišta Velike Britanije u značajnoj mjeri putuju u pred i posezoni čime se dodatno produžuje srce turističke godine, u budućnosti će se veliki naglasak stavljati na razvoj selektivnih oblika turizma kao što su gastro, zdravstveni i nautički koji su ujedno glavni motivi dolaska posjetitelja s ovog tržišta te unapređenja kvalitete turističke ponude.

Jedna od važnijih tema ovogodišnjeg WTM je očekivano i Brexit. Uvođenje viza, skuplji troškovi putovanja, slabija povezanost avio linijama navode se samo kao dio nečeg što će opteretiti njihov dolazak u Europu izađu li iz EU.

Ministar turizma Gari Cappelli nakon odrađenih prvih razgovora kaže kako informacije od vodećih engleskih touroperatera govore da ne treba strahovati. Navodi kako su predstavnici turoperatora Jet2com naveli kako za sada nema nikakve reakcije na tržištu, kako su ove godine imali rast od 20 posto u kapacitetima i bukingu, te da i u 2019. godini očekuju rast na hrvatskom trzištu od 5 posto.

– Jet2com imaju oko 200 hotela i 30 vila u Hrvatskoj, a u ovom trenutku prodali su 20 posto kapaciteta za 2019. godinu i pritom zadržali cijene – rekao je ministar Cappelli.

Na trideset osmom izdanje burze, osim turističkih destinacija, izlažu i kompanije iz tehnološkog i privatnog sektora uz 51.000 predstavnika turističke i poslovne javnosti, od agenata, ulagača, predstavnika medija, digitalnih influencera te ministara i ostalih visokih dužnosnika turističke industrije iz cijelog svijeta, a WTM rezultira stvaranjem poslovnih prilika i sklapanjem poslovnih ugovora u vrijednosti od sveukupno 2,8 milijardi funti.

Tagovi: , , , , , ,

Povezani članci