Nekategorizirano

Internet Adria – od customer feedbacka, preko storytellinga do cilja web stranice

Internet Adria – konferencija o digitalnom marketingu i tehnologijama u turizmu održava se u četvrtak 19. i petak 20. travnja u Opatiji. Kroz dva dana donosimo više od 30 predavanja i 20 predavača – pogledajte o ćemu će biti riječi u Keynote Areni!

 

Internet Adria-objavaweb

 

Tijekom dva dana konferencije priznati stručnjaci iz Hrvatske i Europe govorit će o društvenim mrežama, online prodaji, blogovima i bloggerima i kako oni mogu pomoći u promociji, Google Analyticsu, internetskim prijevarama, booking portalima, načinu online komunikacije, te svemu onome što danas čini osnove marketinga u turizmu.

Daniel-Zelling-web-IA

Daniel Zellig

Daniel Zelling osnivač je digitalne agencije opensmjle iz njemačkog Kölna, koja je specijalizirana za storytelling u turizmu i hotelijerstvu. Fokusiraju se na različite aspekte prisutnosti i komunikacije putem interneta, uključujući web stranice, video produkciju, fotografiju, društvene mreže, dizajn i druge segmente on-line komunikacije.

Osnivač je Hospitality Industry Cluba, te organizira kampove i događanja namijenjena hotelijerima na globalnoj razini.

Tema njegova predavanja je Hotel Comunication 2022., a pojasniti će nam sve o tome kako koristiti storytelling, umjetnu inteligenciju i messaging u sklopu hotelskih brendova.

 


 

Larisa-Huremovich-web-IA

Larisa Huremović

Larisa Huremović dolazi nam iz TrustYou, platforme koja analizira više od tri milijuna ocjena i komentara gostiju, postova na društvenim mrežama te ankete i to za više od 500 tisuća hotela iz cijelog svijeta.

Larisa će na konferenciji Internet Adria govoriti o tome kako customer feedback može postati najbolji marketing vašeg hotela, apartmana i destinacije. Kako koristiti ocjene i komentare gostiju u svakoj fazi njihovog posjeta vašem objektu – kako povećati vidljivost na internetu, usavršiti procese unutar vašeg hotela, te povećati prihode?

 


 

 

Andrea Andrassy, kolumnistica: Santorini vs. Fuerteventura ili kako prodati priču onima koji nisu zainteresirani Andrea Andrassy

 

Jedna od najpopularnijih hrvatskih kolumnistica s čak 130K pratitelja na Instagramu Andrea Andrassy predstaviti će case study Santorini vs. Fuertaventura ili kako prodati priču onima koji nisu zainteresirani. Fotografiranje destinacije, što slikati a što izbaciti, te kako je u modernim medijima slika postala najbitnija a komentar još i bitniji.


 

Miroslav_Varga3Miroslav Varga

Miroslav Varga jedan je od nekolicine GTC (Google certified trainer) u Google Adriatics regiji s velikim iskustvom u upravljanju Google AdWords kampanjama. Autor je vrlo čitanog bloga na escapestudio.hr, a u tvrtki  Escape d.o.o. iz Osijeka je i zaposlen.

Jedan od najpopularnijih predavača na temu Google oglašavanja govoriti će o tome gdje i kako promovirati vaše internet stranice te koliko novaca uložiti u promociju, no i kako saznati da li vaše Adwords kampanje mogu bolje i kako od njih dobiti maksimum.


 

Barbara_Slade_Jagodic3Barbara Slade Jagodić

Stručnjak je na području komunikacije, i bila je jedna od prvih web novinarki u Hrvatskoj. Postala je prva web urednica Jutarnjeg lista, i jedan od prvih community menadžera u Hrvatskoj, a i prvu nagradu struke za content marketing u Hrvatskoj dobio je njezin projekt.

Na konferenciji govori o tome što klikamo na Googleu, a što na Facebooku i kako odabrati teme koje će zanimati vaše potencijalne goste. Druga je tema posvećena tome kako pisati za web medije i prilagoditi članke da ih vole i korisnici i Google.


 

Robert-Petkovic-web-IA-1Robert Petković

Robert Petković certificirani je web analitičar i stručnjak za Google Analytics s više od 20 godina iskustva u digitalnom području, posljednjih 10 godina slovi kao jedan od najistaknutijih analitičara na našim prostorima.

S nama će podijeliti kako iskustvo kako definirati ciljeve web stranice, kako pratiti da li ih ostvarujemo, i kako možemo realno mjeriti uspješnost naših webova.

 

SAZNAJ-VISE

 


 

Tagovi: , , , , , , , ,

Povezani članci