Enogastro / Opremanje

Hotelska kozmetika na bazi lovora

Majur hotelski servis predstavio je novu liniju kozmetike Biobaza namijenjenu hotelima, a paleta je sastavljena od proizvoda na bazi lovora

Biobaza Majur Lovor

Hotel je danas puno više od samo sobe, sunca i more, a mala sitnica koja za puno gostiju čini razliku, jest upravo hotelska kozmetika. Potaknuta interesom hotelijera da upravo kroz ovaj segment svojim gostima ponude nešto više, Majur hotelska kozmetika je u suradnji s farmaceutskom kompanijom Magdis razvila nekoliko linija kozmetike Biobaza. U paleti se do sada nalaze kozmetika od masline iz Istre, paškoga smilja, hvarske lavande i kao najnovije, linija na bazi kvarnerskoga lovora.

Činjenica da su šume lovora na zapadnoj obali Kvarnera, poglavito u okolici Lovrana, jedne od najljepših na svijetu, i da je upravo lovor iz ovoga kraja posebno cijenjen za proizvodnju kozmetike i na svjetskoj razini, bili su dovoljan motiv da se upravo kroz kozmetiku ispriča priča o ovoj zanimljivoj biljci.
Lovor je naime još od antike jedna od najcijenjenijih biljaka, sveto drvo čijim su se listovima i granama kitili pobjednici i pjesnici u znak najveće počasti i slave, a do danas njegova popularnost nije jenjavala. Dobrim ga dijelom volimo upravo zbog ljekovitih svojstava koja nam daje. U prvom su redu to eterična ulja iz bobica i listova, te aktivne tvari koje sadrže pinen i cineol.

Da esenciju lokalnoga podneblja gosti vole i traže, potvrđuje iskustvo opatijskih Liburnija Rivijera Hotela koji su lovor iskoristili u svojim posebnim tretmanima u hotelu Excelsior, koji se inače kreirani u suradnji s wellness managerom iz Majura Dianom Prtenjača, a dio aromatičnog iskustva iz hotela gosti će kao uspomenu moći ponijeti i kući u posebno kreiranim maloprodajnim proizvodima s ekstraktima samoniklih biljki.

Uz Excelsior, prirodnu su kozmetiku prepoznali i u opatijskome hotelu Miramar, koji je ove godine svojim gostima ponudio specijalnu ediciju proizvoda, i to za žene na bazi lavande i limuna a za muškarce na bazi lovora i pacuhlija. Lošinjski Jadranka hoteli već su gotovo veterani korištenja prirodne kozmetike. Još prije tri godine prepoznali su važnost hotelske kozmetike u promociji ljepota i ljekovitosti otoka Lošinja, kreirajući u suradnji s Turističkom zajednicom te lokalnim farmaceutima kozmetiku pod nazivom Vitality essence koju za njih proizvodi tvrtka Majur. www.majur-hs.hr 

Tagovi: , , , , , , ,

Povezani članci