Novosti

Edukacije HTZ-a za turističke zajednice

Od siječnja 2015. HTZ će provoditi edukacije s ciljem upoznavanja nižeg sustava turističkih zajednica s postavkama Strateškog marketinškog plana

05 edukacije HTZ

Nakon što je sredinom rujna Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice prihvatilo završno izvješće Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2014.-2020., isto je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić u listopadu, na Danima hrvatskog turizma, predstavio i cjelokupnoj zainteresiranoj javnosti. Jednako tako, Strateški marketinški plan je početkom mjeseca studenoga na održanoj koordinaciji predstavljen i svim direktorima županijskih turističkih zajednica, dok će se sredinom prosinca održati i sjednica Sabora Hrvatske turističke zajednice na kojoj će ovaj dokument i službeno biti usvojen.

Nastavno na navedeno, a s ciljem upoznavanja nižeg sustava turističkih zajednica s postavkama SMPHT-a, Hrvatska turistička zajednica od siječnja kreće s nizom edukativnih radionica za sustav turističkih zajednica. Na ovaj način omogućit će se detaljnije upoznavanje sustava s postavkama SMPHT-a, ali i njegova lakša implementacija u sve daljnje strateške i ostale dokumente turističkog sustava te time i realizacija ciljeva zacrtanih u navedenome dokumentu.

Strateški marketinški plan, je inače jedan od ključnih dokumenata kojim je definiran nacionalni turistički marketing Republike Hrvatske, temelji se na Strategiji razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. godine. Njegova svrha jest omogućiti Hrvatskoj i njezinoj turističkoj industriji da kroz turizam ostvari veći prihod i razvojno napreduje te time predlaže strategije i inicijative za stvaranje dodane vrijednosti za tržište, osvajanje gostiju s tradicionalnih i novih tržišta, bolje upravljanje zadovoljstvom turista te, kao krajnji rezultat, kreiranje njihove odanosti, ali takođerturističkoj industriji i regijama dati podršku u provedbi kvalitetnijih marketinških aktivnosti i učinkovitijeg upravljanja Planom.

Izvršni sažetak Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma možete pogledati ovdje.

Tagovi: , , , , ,

Povezani članci