Budite u toku i prijavite se na naš newsletter

Konferencija "Travel Zoom"

Autor: Turizam Info   |    Datum: 29.02.2012   |    Vrijeme: 09:33   |    Kategorija: Događaji
Ima li jaza između marketinga i turizma? Slovenci kažu ima i pozivaju na konferenciju koja bi trebala poučiti zainteresirane kako taj jaz premostiti.

Konferencije o strateškom i kreativnom marketingu u turizmu, će se od 21. do 23. ožujka održati na Bledu, a tijekom tri dana okupiti će vodeće akademike, marketingaše i kreatore prodajnih alata u turizmu, vodeće stručnjake u razvoju reklamiranja i marketingu, te ostale znalce koji će pokušati premostiti jaz za koji tvrde da između turizma i marketinga nedvojbeno postoji.

Osnovna teza organizatora konferencije jest da se marketing u industriji putovanja i u turizmu mijenja brzo i dramatično. Kažu, iako će vas danas raskrikanti ako nudite lažne nade i loše proizvode – "objesit" će vas na svoj facebook zid, napisat će vam loš review, popljuvat će vas na svom blogu. Stoga sve industrije povezane s turizmom, kao i turizam sam, moraju ojačati snagu svoje poruke strateškim brendiranjem, krativnim pričama, field marketingom, putem medija, odnosa s javnošću, marketinga na tražilicama, web developmentom.

Organizatori obećavaju svjež i edukativan program konferencije koji je podijeljen na predavanja i praktični dio. Na predavanjima će se govoriti o budućnosti (europskog) turizma i novim europskim marketinškim strategijama, o nezaobilaznim društvenim mržeama, o konvergenciji medija i distribucijskim strategijama, o kreativnom razvoju destinacija, o upravljanju razvojem znanja i istraživanjima u marketingu industrije. Na praktičnom će se dijelu sudionike upoznavati s brendovima, njihovom reputacijom i građenju, s destinacijama i odgovornim marketingom, s online marketingom, zatim ponovno s medijima i marketingom putem mobilnih aplikacija i društvenih mreža.

Glavni predavači na Travel Zoomu su Rolf Jensen, direktor The Dream Company iz Danske i autor bestselera The Dream Society i Heartstrom, te Piers Schmidt, osnivač i predsjednik Luxury Branding. Njima će se pridružiti i ostali predavači s poduže liste: John Tribe (University od Surrey, Velika Britanija), Konstanze Auernheimer (STR Global), Rodolfo Baggio (Bocconi University, Italija), Jesper Falkheimer (Lund University, Švedska), Marcus Zenker (Alpe-Adria University, Austrija), Paul Hastings-Hayle (HostelBookers.com, UK), Gregory Linn (Hotel&Travel Europe, Groupon), Pawel Nizinski (GoodBrand & Community, CEE, Poljska), Manolis Psarros (abouTourism, Grčka), Paulina Wardega (MyGuideie.com, Poljska), Tamara Gielen (Plan to Engage, Belgija) i mnogi drugi.