Događaji

12. Mystery shopping dan „Kvaliteta usluge u turizmu“

U Rijeci se u srijedu 30. ožujka 2016., u Grand hotel Bonavia održava dan posvećen kvaliteti usluge u turizmu

Mystery shoping day

Već dvanaestu godinu za redom, Heraklea uspješno organizira dan posvećen kvaliteti usluge te posebnu pažnju posvećuje unapređenju iste u različitim sektorima poslovanja. Ove je godine, uz potporu Predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar Kitarović te pod pokroviteljstvom Primorsko – goranske županije i župana Zlatka Komadine te Grada Rijeke, a u suradnji s partnerima TZ Kvarnera i TZ Grada Rijeke. Mystery shopping dan fokusiran na primjere iz turizma i hotelijerstva.

Istaknuti govornici, uz bogat strukovni i poslovni program, prenijet će svoja iskustva, znanja i poslovna ostvarenja, a interaktivnost i networking sastavni su dio ovog događanja. Cilj je konferencije sudionicima pružiti niz korisnih znanja uz primjere raznih uspješnih metoda za unaprjeđenje izvrsnosti koju zahtijeva današnji gost. Premijerno će se prezentirati rezultati  istraživanja Ljeto 2015 (mjerenje kvalitete usluge u turizmu) provedenog 2015. godine, a sudionici će također prisustvovati i godišnjoj dodjeli nagrade za posvećenost kvaliteti usluge u turizmu za 2015. godinu.

Susret je namijenjen svima koji žele naučiti kako postići zavidne rezultate, a pritom doprinijeti općem poboljšanju kvalitete usluge u Hrvatskoj.

Sudjelovanje na konferenciji besplatno je zahvaljujući pokroviteljima, ali zbog ograničenog broja sudionika koje dvorana može primiti molimo da svoje mjesto obavezno unaprijed osigurate na sljedećoj poveznici: http://goo.gl/forms/M16uv1ZJqp

Veselimo se vašem dolasku i srdačno vas pozdravljamo!

Nije važno biti bolji od drugih, važno je biti kvalitetniji!

PROGRAM

08:30 – 09:00 Registracija

09:00 – 09:10 OTVARANJE KONFERENCIJE (pozdravni govor organizatora, TZ grada Rijeke, TZ Kvarner) i dodjela Nagrade za posvećenost kvaliteti usluge u turizmu za 2015. godinu

09:10 – 09:25 Premijerna prezentacija rezultata istraživanja Heraklee – Ljeto 2015., kvaliteta usluge na Jadranu; Željka Bakmaz, voditeljica projekata, Heraklea d.o.o.

09:25 – 09:45 Kvaliteta usluge na Kvarneru; Irena Peršić Živadinov, direktorica TZ Kvarnera

09:45 – 10:05 Standardi kvalitete u turizmu i ugostiteljstvu; Ana Maria Vrtodušić Hrgović, docentica na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

10:05 – 10:25 Tajni gost na otoku Krku; Nataša Jurina, direktorica TZ grada Krka

10:25 – 10:40 Pauza za kavu

10:40 – 11:00 Psihologija ponašanja gosta; Iva Maksimović, konzultant Ramiro d.o.o.

11:00 – 11:20 Suvremeni trendovi i kako se pripremiti za nove izazove; Tea Golja, docent Sveučilišta Jurja Dobrile, Pula

11:20 – 11:40 Sigurnost na destinaciji kao važan faktor kvalitete usluge prema gostima; Ante Dabo, Gradonačelnik Grada Novalje

11:40 – 12:00 Kvalitetnim programom izvan sezone do zadovoljnih gostiju; Nedo Mikelić, direktor TZ Rab

12:00 – 12:20 Pauza (dvorana Karolina: prezentacija aplikacije City Hub* )

12:20 – 12:40 Kvaliteta usluge i inovativni pristup turizmu; Jelka Tepšić, TZ Dubrovnik

12:40 – 13:00 Integrirane komunikacije – nova era brendiranja u unapređenju kvalitete turističke destinacije; Dunja Pavešić, direktorica tvrtke Libra d.o.o.

13:00 – 13:20 CASE STUDY – ACI marine Opatija – kvaliteta usluge u marinama; Gracia Krainer, voditeljica marketinga, ACI d.d.

13:20 – 13:40 CASE STUDY – Kvaliteta usluge u većem hotelijerskom sustavu

13:20– 15:00 Domjenak i druženje

* Prezentacija u pauzi – City Hub – Kvalitetnija komunikacija gradskih službi i građana – Krunoslav Ris, direktor tvrtke BetaWare d.o.o.

Moderator: Emira Brkić

Sudjelovanje na konferenciji besplatno je zahvaljujući pokroviteljima. Zbog ograničenog broja sudionika koje dvorana može primiti potrebno se je prijaviti putem sliejdeće poveznice http://goo.gl/forms/M16uv1ZJqp

Tagovi: , , , ,

Povezani članci